Центральні телеканали поширюють фальшиві рейтинги неіснуючих соціологічних фірм
Україна перетворюється на дикунську державу, масово використовуючи фальшиві соціологічні дослідження.
Про це на прес-конференції у Києві сказала соціолог Ірина Бекешкіна. Вона наголосила, що таких зловживань фальшивими соцдослідженнями немає у жодній країні світу.
"В Україні відбувається соціологічна вакханалія. Такого нема в жодній країні світу. У нас це є, і з кожним разом все збільшується. На кожній виборчій кампанії фальшивих рейтингів та інституцій з'являється все більше, і ця проблема поглиблюється", - наголосила вона.
Експерт підкреслила, що на цих виборах використовувалася ця технологія, але раніше це робилося не так нахабно. Так, зокрема, вона розповіла, що в 2006 році напередодні виборів щотижня з'являлося по 5-6 нових соціологічних інституцій та досліджень, які використовували назви, схожі з існуючими інститутами.
"Тоді все поширювалося тільки в інтернеті, зараз ситуація змінилася, знову використовують фальшиві дослідження, але тих інститутів, які можна знайти в мережі. Але прикро, що результати досліджень цих "установ" оприлюднюють такі телеканали як Перший національний, Інтер, "Україна", передруковують відповідні друковані ЗМІ. Також ця інформація активно гуляє по інтернету", - наголосила вона.
Бекешкіна додала: "Україна все більше стає дикунською країною, яка не перестає дивувати наших колег-європейців. Це все дуже прикро і, на жаль, це не лише впливає на рівень довіри до соціології. Якщо центральні канали абсолютно безсоромно будуть показувати результати неіснуючих соціологічних фірм і досліджень, то навіщо взагалі займатися соціологією? Навіщо взагалі згадувати про європейську інтеграцію? Бо скоро про нас будуть говорити: "Вони з України, де дуже багато диких мавп".
Інф.: Gazeta.ua
Про це на прес-конференції у Києві сказала соціолог Ірина Бекешкіна. Вона наголосила, що таких зловживань фальшивими соцдослідженнями немає у жодній країні світу.
"В Україні відбувається соціологічна вакханалія. Такого нема в жодній країні світу. У нас це є, і з кожним разом все збільшується. На кожній виборчій кампанії фальшивих рейтингів та інституцій з'являється все більше, і ця проблема поглиблюється", - наголосила вона.
Експерт підкреслила, що на цих виборах використовувалася ця технологія, але раніше це робилося не так нахабно. Так, зокрема, вона розповіла, що в 2006 році напередодні виборів щотижня з'являлося по 5-6 нових соціологічних інституцій та досліджень, які використовували назви, схожі з існуючими інститутами.
"Тоді все поширювалося тільки в інтернеті, зараз ситуація змінилася, знову використовують фальшиві дослідження, але тих інститутів, які можна знайти в мережі. Але прикро, що результати досліджень цих "установ" оприлюднюють такі телеканали як Перший національний, Інтер, "Україна", передруковують відповідні друковані ЗМІ. Також ця інформація активно гуляє по інтернету", - наголосила вона.
Бекешкіна додала: "Україна все більше стає дикунською країною, яка не перестає дивувати наших колег-європейців. Це все дуже прикро і, на жаль, це не лише впливає на рівень довіри до соціології. Якщо центральні канали абсолютно безсоромно будуть показувати результати неіснуючих соціологічних фірм і досліджень, то навіщо взагалі займатися соціологією? Навіщо взагалі згадувати про європейську інтеграцію? Бо скоро про нас будуть говорити: "Вони з України, де дуже багато диких мавп".
Інф.: Gazeta.ua
Коментарі
Дописати коментар