Клюєв пообіцяв піти у відпустку, щойно почне готувати Януковича до виборів

Четвер, 19 вересня 2013, 21:18

Секретар Ради національної безпеки Андрій Клюєв пообіцяв піти у відпустку на час роботи передвиборчого штабу Віктора Януковича.
Про це він заявив журналістам перед відкриттям "Ялтинської європейської стратегії".
"Коли буде створено штаб, я піду з посади секретаря РНБО у відпустку", - заявив Клюєв.
На запитання, чи минулого разу, під час парламентських виборів, він керував штабом з Банкової, він відповів: "У мене є кабінет на Банковій, але я там буваю раз на квартал".
Коментуючи своє призначення заступником голови Партії регіонів, Клюєв пожартував: "Я завжди був простим членом партії".
"Я був заступником голови партії, поки Янукович був керівником", - додав він.
Як відомо, 18 вересня Клюєва обрали заступником глави ПР як керівника передвиборного штабу Віктора Януковича на виборах 2015 року.
Українська правда
© 2000-2013 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua

Коментарі

Популярні публікації