Тимошенко оголосила голодування

Корреспондент.net, Сьогодні, 19:56

Тимошенко оголосила голодування
Фото: АР
На знак єдності та солідарності з усіма, хто зараз бореться на Євромайданах, я оголошую безстрокове голодування - Тимошенко

Юлія Тимошенко: як солідарність з учасниками Євромайданів оголошую голодування

Нижче наводимо заяву Тимошенко:

"Я щаслива, що сотні тисяч українців вийшли на Євромайдани в Україні і по всьому світу. Вийшли, щоб не дозволити правлячій мафії вбити наш європейський вибір, зламати наше життя.

Я горда почуватися частиною такого величного і сильного народу, який зміг отримати державну незалежність і зберегти її всупереч усьому, зміг пережити голодомор і радянські тортури, зміг піднятися, знайти свою свободу під час Помаранчевої революції і знайшов у собі сили повстати сьогодні на всіх Європейських площах, щоб знову перемагати.
Я щаслива, що сотні тисяч українців вийшли на Євромайдани в Україні і по всьому світуЮлія Тимошенко
Я люблю вас, мої Нескорені українці, усією силою своєї душі і вірю у всі ваші майбутні перемоги!

Ви - моє натхнення, моя надія, моя гордість, мої сили для життя.

Мені боляче, що я не можу фізично бути разом з вами, що не можу зараз разом з вами дихати святим повітрям єдності, свободи і боротьби, яке завжди було на нашому Майдані. Але, незважаючи на ґрати, кожна моя частинка зараз разом з вами живе і вірить в нашу Перемогу!

На знак єдності та солідарності з усіма, хто зараз бореться на всіх Євромайданах в Україні і в світі, я оголошую безстрокове голодування з вимогою до Януковича підписати угоду про асоціацію та зону вільної торгівлі з ЄС.

Я прошу вас, мої рідні Українці, щодня примножувати наші сили на майданах. Я прошу вас підняти небачену за своїм масштабом лавину нашої волі і сили до такого рівня, щоб авторитарна мафія Януковича не змогла завадити нашому історичному, святому возз'єднанню з нашою справжньою цивілізаційною сім'єю, від якої ми були відлучені сотні років.

Не відступайте! Не дайте їм зламати наше життя! Ідіть вперед і перемагайте!

В України велике майбутнє, тому що в Україні є всі ви!

А якщо 29 листопада Янукович не підпише нашу угоду з ЄС, зметіть його з обличчя України мирним і конституційним шляхом разом з його політичними і корупційними метастазами! Не зупиняйтеся! Тільки вперед!

Україна - це Європа!"

Нагадаємо, раніше президент Віктор Янукович зробив заяву у зв'язку з масовими акціями протесту. Він пообіцяв найближчим часом дати велике інтерв'ю телеканалам.

Коментарі

Популярні публікації