АМКУ порадив продуктовим мережам "не лізти поперед батька в пекло" з цінами

Антимонопольний комітет України порадив торгівельним мережам не підвищувати ціни необгрунтовано

Про це повідомляє прес-служба АМКУ, передає Еспресо.TV.
За данними комітету мережі іноді піднімають роздрібні ціни більше, ніж вони зросли в оптових мережах.  
"В період з 1 січня по 16 квітня цього року при зростанні оптово-відпускних цін на цукор на 19,6 % роздрібні ціни зросли більш ніж на 29 %. Те ж саме стосується ринку цибулі, де зростання оптово-відпускних цін на 18,4 % призвело до підвищення роздрібних цін на 37,4 % і картоплі – на 25,5 і на 40,1 % відповідно. Аналогічна ситуація спостерігається на ринку молока (зростання відповідно на 1,9 і 3 %)", - повідомляє АМКУ.

За данними комітету незважаючи на зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9 %, роздрібні ціни мали тенденцію до зниження лише на 0,5 %.
Також АМКУ назвав роздрібні мережі, яким рекомендував слідкувати за цінами: ТОВ «ПАККО-Холдинг», ТОВ «Адвентіс», ТОВ «Бімаркет», ТОВ «Фоззі-Фуд»,ПрАТ «Ікс 5 Рітейл Груп Україна», ТОВ «Край-2», ТОВ «Новус Україна», ДП «Фуршет Центр», ДП «Фуршет Регіон», ПІІ «Білла Україна», ТОВ «Спар-центр», ТОВ «АТБ-маркет», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», TOB «ЕКО», ТОВ «Метро Кеш енд Керрі-Україна», ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «Фора», ТОВ «Торговий дім «Амстор».

Коментарі

Популярні публікації