Янукович пообіцяв не брати участі в президентських виборах з низьким рейтингом


час публікації: 17:16
останнє оновлення: 17:36
Президент України Віктор Янукович обіцяє не брати участі у наступних президентських виборах, якщо матиме низький рейтинг підтримки громадян
Президент України Віктор Янукович обіцяє не брати участі у наступних президентських виборах, якщо матиме низький рейтинг підтримки громадян.
Про це він у четвер, 19 грудня, сказав в інтерв'ю представникам українських ЗМІ.
"Якщо я побачу, що у мене є перспективи і що мені дадуть можливість люди продовжити цю роботу, - тільки тоді я прийму рішення. Якщо у мене, умовно кажучи, рейтинг буде невеликий, і не буде перспективи, я не буду заважати країні розвиватися", - сказав Янукович.
Він зауважив, що хоче, аби політики об'єднувались не навколо ідеї отримати владу, а навколо цінностей.
Також президент багато говорив про те, що не всім дано бути видатними діячами в тій чи іншій сфері.
"У своєму житті нездатні стати поетами, композиторами, художниками – видатними – мають займатися чимось іншим... Мати бажання - це ще не значить, що тобі Господь Бог дав цей дар", - сказав він.
Говорячи про себе, Янукович зауважив, що завжди займався своєю справою.
Зазначимо, президент Янукович 26 листопада відмовився давати пряму відповідь, чи буде він балотуватися знову на президентських виборах в 2015 році. Він заявив, що буде приймати рішення після звіту про виконання передвиборчої програми.
"Коли буду завершувати виконання цієї програми, яку я намітив на ці 5 років, підійде час - і я відзвітую людям", - сказав він.
Нагадаємо, чергові президентські вибори пройдуть в Україні в 2015 році.

Коментарі

Популярні публікації