У Криму російські націоналісти масово стають українськими патріотами

11.06.2013
Українська національна ідея останнім часом здобуває все більшу популярність у колись вщент проросійському Криму. Особливо це явище помітно у молодіжному середовищі краю. Місцева молодь, нарешті починає усвідомлювати, що вона є невід’ємною частиною українського народу і що їхня доля назавжди тісно пов’язана з Україною.
Як повідомив один з керівників кримської організації ВО “Свобода”, за останній рік кількість молодих людей, які стали прихильниками партії, а, в майбутньому стануть і її членами, зростає у геометрічній прогресії. Така тенденція спостерігається загалом по усьому півострову, хоча, найбільша динаміка спостерігається у Сімферополі – столиці Криму.

Показовим є той факт, що значний відсоток прихильників української правої партії у минулому позиціонували себе російськими патріотами та відстоювали інтереси сусідньої держави. Зараз ці люди кардинально змінили свої погляди та переконання на користь українського націоналізму. Поштовхом для цього, як кажуть вони самі, стала чітка та зрозуміла концепція, що покладена у основу української ідеї, правдивість  якої підтверджується історичними фактами та сьогоденням.
- Україна є моєю батьківщиною, я тут народився і тут житиму я та мої діти, – каже Андрій, один з молодих хлопців, – й хоча я напів-росіянин та напів-українець і до недавнього часу вважав, що маю боротися за відродження  Російської імперії, то зараз я розумію, що це нереальна утопія, яку мені насадили в одній з проросійських організацій Криму. Те, що зараз відбувається у Росії, навпаки свідчить, що цю державу в майбутньому очікує не зовсім світле майбутнє. Я тривалий час ворогував з українськими націоналістами, проте тепер моя позиція кардинально змінилася і я теж вважаю себе одним із них. Маю бажання найближчого часу подати заяву на вступ до лав ВО “Свобода”.
Приблизно таких же думок дотримуються й інші колишні прихильники інтеграцї з Росією, що нині активно взялися до впровадження ідей українського націоналізму на півострові. Молодь завжди була у авангарді суспільно-політичної  боротьби у державі, тому вона найбільш чуттєво усвідомлює, де правда, а де брехня. Тому  дуже добрим є те, що кримська молодь обирає правильний напрям та знаходить справжні орієнтири.

Коментарі

Популярні публікації